بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ بیشترین حمایت حقوقی‌ها از نمادهای بانکی در بورس امروز

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ بیشترین حمایت حقوقی‌ها از نمادهای بانکی در بورس امروز

افراد حقیقی در بورس امروز 540میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین...

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 540میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 160میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 23درصد یعنی 950میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 13درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «زراعت و خدمات وابسته» و «سایر محصولات کانی غیر فلزی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وپارس»، «وپاسار» و «وسپهر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کرمان»، «زفکا» و «سفارس» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک پارسیان حدود 125میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان با برتری حدود 15میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 36نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 114نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 120میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 630میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد