وعده وزیر راه برای حل مشکل مسکن در 4 سال

وعده وزیر راه برای حل مشکل مسکن در 4 سال

وزیر راه و شهرسازی در مورد حل مشکل مسکن وعده داد: برنامه‌ای که دولت برای ساخت مسکن در چهار سال آینده در نظر گرفته است، می‌تواند مشکلات کسانی را که مسکن ندارند برطرف کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رستم قاسمی صبح امروز در جمع نمایندگان مردم شیراز با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است تا مشکلات اساسی این حوزه در استان فارس به‌ویژه آزادراه شیراز ـ اصفهان حل شود، گفت: مشکلات بزرگراه کمربندی فارس نیز برطرف می‌شود و باند دوم شیراز ـ عسلویه استارت می‌خورد علاوه بر آن راه‌آهن فارس به بندر و منطقه عسلویه که در سفر بوشهر مطرح شده در این سفر هم جزو مصوبات است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه «از پروژه‌های مسکن به‌ویژه مسکن مهر هم بازدید می‌شود تا مشکلاتی که اشاره شده است برای ساخت مسکن و پروژه‌های مسکن مهر بررسی و نواقص را برطرف کنیم»، اضافه کرد: اقدامی که دولت برای ساخت مسکن در 4 سال آینده در نظر گرفته است می‌تواند مشکلات کسانی را که مسکن ندارند برطرف کند.

وی در مورد حل مشکل مسکن گفت: قانون جهش تولید مسکن می‌تواند موضوع مسکن را که بخشی از سبد درآمد خانوار است تحت تاثیر قرار دهد و کسانی که مسکن ندارند در این اقدام جدید شرکت کنند چون مزیت‌های این قانون متفاوت‌تر از گذشته است.

وعده ساخت 2 ساله 100 هزار مسکن در فارس

قاسمی با بیان اینکه «شرایط و اصلاحات جدید در حوزه مسکن را در دستور کار قرار دادیم»، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است که در 2 سال اول دولت بیش از 100هزار واحد مسکن در کل استان داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مزیت‌هایی که در قانون جهش تولید پیش‌بینی شده است برای کسانی که مسکن ندارند جذابیت ایجاد می‌کند، گفت: این روند باید ادامه پیدا کند تا مشکل کمبود مسکن نداشته باشیم و نگاه‌های جدید این است که کمتر به‌سمت ارتفاع‌سازی برویم به‌ویژه در روستاها و شهرهای کوچک به‌عنوان یک اقدام اساسی دولت سیزدهم در کل کشور ایجاد شده است و در همه استان‌ها انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم عقب‌ماندگی استان فارس را برطرف و شرایط بهتری را برای حل مشکل مسکن ایجاد کنیم.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

(عکس تزيینی است.)

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد