مشارکت همراه اول در پروژه‌های جهادی عمرانی سال مانع زدایی‌ها

مشارکت همراه اول در پروژه‌های جهادی عمرانی سال مانع زدایی‌ها

نحوه مشارکت همراه اول در این پروژه‌ها که بیشتر در مناطق محروم استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد، به‌شکل تامین تجهیزات بوده است.

خواندن2دقیقه

به گزارش بورس نیوز، همسو با نگاه ویژه به امر محرومیت‌زدایی، همراه اول در روز‌های آغازین سال با همکاری مراکز، موسسات و قرارگاه‌های جهادی، توجهی ویژه به توسعه امور عمرانی در مناطق محروم و دورافتاده کشور داشته است.

همراه اول با سرلوحه قرار دادن مقوله «مانع‌زدایی» که بخشی از شعار سال 1400 بوده، اقدام به مشارکت در پروژه‌های خیرخواهانه با رویکرد‌های ساخت مدرسه، مسکن، درمانگاه و کلینیک، کارگاه کارآفرین، مسجد و ... کرده است.

نحوه مشارکت همراه اول در این پروژه‌ها که بیشتر در مناطق محروم استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد، به‌شکل تامین تجهیزات بوده که در این راستا ده‌ها کانتینر و کانکس به ارزش بیش از 50میلیارد ریال به مناطق محروم ارسال کرده است.

بخش قابل‌توجهی از حمایت‌های اپراتور اول مربوط به زمان وقوع حوادث در اقصی نقاط کشور بوده است؛ یکی از این موارد مربوط به زلزله کرمانشاه و ایلام بود که همراه اول به‌دلیل شرایط جوی و سرمای هوا اقدام به ارسال 1300 کانکس کرد و مبلغ 50میلیارد ریال را به امر ساخت و بازسازی مدارس آن مناطق اختصاص داد.


  • بیشتر بخوانید:
ادامه روند صعودی درآمدهای "همراه"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد