رشد 428میلیارد ریالی پرتفوی «کرمان» در 6ماه

رشد 428میلیارد ریالی پرتفوی «کرمان» در 6ماه

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد 428میلیارد و 26میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 30آذر1399 به زیان 3ریالی برای هرسهم رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته این زیان 77درصد کاهش یافته است.

زیان عملیاتی این دوره «کرمان» با رشد 17درصدی به 19میلیارد ریال، زیان خالص با افت 77درصدی به 3میلیارد و439میلیون ریال و سود انباشته آن با رشد 79درصدی به یک هزار و 452میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد 428میلیارد و 26میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد. همچنین وضعیت ارزش بازار شرکت با رشد 415میلیارد ریالی به 429میلیارد ریال رسیده است.

"کرمان" در تشریح اهداف خود اعلام کرد که با هدف افزایش منافع صاحبان سهام به عنوان ذیفنعان اصلی، اقدامات و برنامه‌های ذیل را در چارچوب توسعه پایدار و با تاکید بر سرمایه انسانی و ظرفیت های خود در دستور کار شرکت قرار دارد تا به عنوان توسعه‌دهنده و سرمایه‌گذار در بخش صنعت برق، ساختمان و معدن، بازار سرمایه و حوزه‌های مرتبط نقش پیشرو را در سطح کشور و بازارهای هدف ایفا کند.

این شرکت به دنبال تعامل با سایر سهامداران جهت تقسیم حداکثری سود در مجامع شرکت آرین ماهتاب گستر(سهامی‌خاص) است. همچنین تعامل با سایر سهامداران شرکت آرین ماهتاب گستر جهت معرفی و ورود شرکت مزبور و شرکتهای تحت پوشش آن به بازار سرمایه و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت آرین ماهتاب گستر و برنامه‌ریزی جهت افزایش سرمایه سایر شرکتهای زیرمجموعه جهت تکمیل طرح های توسعه آن شرکت است.

"کرمان" پیگیر و اتمام پروژه های سرمایه گذاری نیروگاهی (تجدیدپذیر- فسیلی- بخار) است و تبدیل بدهی های ارزی به ریالی و کاهش ریسک نوسانات نرخ ارز را در دستور کار دارد. علاوه بر این به دنبال تعامل با سایر تولیدکنندگان برق جهت پیگیری افزایش نرخ فروش برق توسط دولت است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد