بیشترین ارزش معاملات سهام(11خرداد) / ارزش معاملات به کانال دو هزار میلیارد تومانی بازگشت

بیشترین ارزش معاملات سهام(11خرداد) / ارزش معاملات به کانال دو هزار میلیارد تومانی بازگشت

امروز معامله‌گرها 140میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و 3.6درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 400میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «وبملت»، «شبندر»، «خساپا» و «چکاپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 140میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش 90میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام مهرکام پارس (خمهر) با افت 24درصدی و سهام نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس) با افت 20درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که 290میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 275میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 3.6درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) معامله شد، 10نماد برتر سهم 28.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 30نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد