باران های رگباری تا دو روز آینده ادامه دارد

باران های رگباری تا دو روز آینده ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه باران های رگباری روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هم ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود روز چهارشنبه جوی آرام در اغلب نقاط کشور داشته باشیم.

صادق ضیايیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره وضعیت جوی کشور در روزهای آینده و ادامه فعالیت سامانه موسمی مانسون اظهار کرد: فردا در بخش‌هایی از استان های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک داریم.

وی افزود : فردا در برخی نقاط اردبیل، گیلان، همدان، مازندران، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان های خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه 11 مرداد در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، شمال و شرق خوزستان، برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و ارتفاعات استان البرز ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک داریم و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم است.

وی گفت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک ادامه دارد.

ضیايیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری گاهی بارش پراکنده و فردا شب نیز قسمتی ابری با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 35 و 26 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 17 درجه بالای صفر و اردبیل و کمینه دمای 16 درجه بالای صفر خنک ترین مراکز استان و اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد