بیش از هفت هزار نفر از صفحه همایش بین‌المللی «تامین مالی» بازدید کردند

بیش از هفت هزار نفر از صفحه همایش بین‌المللی «تامین مالی» بازدید کردند

همایش بین‌المللی «تامین مالی» با حضور بیش از هفت هزار نفر از کشورهایی همچون ایران، عربستان، آلمان، ایالات متحده، عربستان، امارات، اوکراین، مالدیو و... هفته گذشته در صفحه این کنفرانس، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، امین آذریان، دبیر کمیته اجرایی همایش بین المللی«تامین مالی» اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این همایش به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد، با این وجود بیش از هفت هزار نفر در مجموع از صفحه کنفرانس بازدید کردند و 7362 نفر در مجموع و 913 نفر به صورت همزمان از ایران و کشورهای مختلف جهان در این کنفرانس حضور داشتند.
وی استقبال مردم و سرمایه گذاران را از این همایش بی سابقه دانست و عنوان کرد: همایش بین المللی«تامین مالی» با رویکردی علمی برای رویارویی با مسايل اقتصادی با سخنرانی مدیرانی از کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، هندوستان و اتریش، در سه محور مدل های مطلوب تامین مالی، مدیریت ریسک، نقش فینتک ها در گسترش و تامین بازارها برگزار شد و در طول برگزاری 9/4 ترابایت ترافیک مصرف شده بازدیدکنندگان از این همایش بود که 138 گیگابایت بیشترین ترافیک همزمان بازدیدکنندگان در زمان برگزاری همایش بود.
دبیر کمیته اجرایی همایش بین المللی «تامین مالی» در مورد چگونگی برپایی این همایش و جزيیات آن اظهار کرد: این همایش 27 بهمن ماه با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه ایران و مدیران ارشد چندین نهاد مالی بین المللی در 3 لینک همزمان (ترجمه همزمان فارسی و انگلیسی و لینک اصلی) به صورت زنده با کیفیت FullHD برای مخاطبان ارايه شد.
وی در ادامه به تشریح بخش های مختلف این همایش پرداخت و افزود: این همایش طبق برنامه ارايه شده ساعت 14 و با سخنرانی حسین عبده تبریزی عضو سابق شورای عالی بورس افتتاح شد. همچنین دکتر محمدعلی دهقان دهنوی، ريیس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، جوزف لوفکین، مدیرعامل و موسس شرکت سرمایه گذار جکسیم (انگلیس) و  بهادر بیژنی، مشاور ریاست سازمان در امور بین الملل و جذب سرمایه‎گذاری خارجی به ترتیب سخنرانی کردند.
پنل اول
دبیر اجرایی همایش بین المللی تامین مالی، همچنین در معرفی پنل های تخصصی این همایش تصریح کرد: پنل نخست این همایش با عنوان «مدل های مطلوب تامین مالی» طبق کنداکتور ساعت 14:50 اجرا شد. در این پنل سعید اسلامی بیدگلی، عضو شورای عالی بورس و دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به عنوان ريیس پنل سخنرانی داشت و در ادامه به ترتیب، آندرس شوایتزر، مدیرعامل شرکت ارجان کاپیتال(انگلیس)، مهدی مومن زاده، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سامان مجد و میگويل اینچاراندونم، معاون تامین مالی بانک توسعه اتریش سخنرانی کردند.
پنل دوم
وی ادامه داد: پنل دوم این همایش با عنوان «مدیریت ریسک» طبق برنامه اعلام شده ساعت 16 برگزار شد و در این پنل امیر سیدی مدیرعامل کارگزاری امین سهم به عنوان ريیس سخنرانی کرد. در ادامه بهرنگ اسدی، مدیرعامل تامین سرمایه مسکن، آلبرت دایلان براسویل، مدیر تحقیقات شرکت سرمایه گذاری کاپیتال آمریکا و مایکل نظری، مدیر ریسک کارگزاری سالمون آمریکا به ترتیب سخنرانی کردند.
پنل سوم
امین آذریان در تشریح بخش سوم این همایش تشریح کرد: پنل سوم این همایش با عنوان «نقش فینتک ها در گسترش و تامین بازارها» ساعت 17:10 دقیقه آغاز شد. محمود خواجه نصیر، مدیرعامل تامین سرمایه تمدن ریاست این پنل را بر عهده داشت و پس از سخنرانی ایشان به ترتیب پايول چاپمن، مدیرعامل شرکت هورن بای انگلیس، سید امید موسوی، مدیرعامل شرکت تحلیلگر امید و آرپام ماجومدر، معاون توسعه شرکت فناوری بورس ملی هندوستان سخنرانی داشتند.

این کارشناس ارشد بازار سرمایه در پایان با تاکید بر برپایی همایش های بین المللی تامین مالی به منظور آموزش فعالان و مدیران بازارهای سرمایه، برای جذب سرمایه بین المللی گفت: به منظور استفاده جامعه بازار سرمایه ایران، فیلم کامل این همایش با زیرنویس فارسی و انگلیسی برای همه نهادهای مالی ارسال خواهد شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد