اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (7 اردیبهشت) / اقبال 30میلیارد تومانی حقیقی‌ها از فولاد مبارکه

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (7 اردیبهشت) / اقبال 30میلیارد تومانی حقیقی‌ها از فولاد مبارکه

سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز نیز سبزپوش شد و بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز‌ کاری گذشته سبز‌پوش شد و حدود پنج درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» امروز بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل گذاشت(3238واحد). سهام فولاد مبارکه معاملات امروز را متعادل آغاز کرد و روندی صعودی در قیمت خرید و فروش در پیش گرفت که در نهایت به صف خرید 50میلیونی منجر شد. این صف رفته رفته سبک‌تر و در دقایق پایانی بازار عرضه شد و در ادامه متعادل معامله شد. گفتنی است امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ورود پول حقیقی‌ها را ثبت کرد و این نماد نیز شاهد ورود 30میلیاردی افراد حقیقی بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,610ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین حدود 122میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 12,660ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 154میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 83درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 17درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 76میلیون برگه سهم(62درصد) را اشخاص حقیقی و 46میلیون برگه سهم(38درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد