واگذاری بدون مزایده زمین در دومین شهرک صنعتی

واگذاری بدون مزایده زمین در دومین شهرک صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری زمین در شهرک صنعتی برمشور شیراز گفت:واگذاری زمین در این شهرک...

سید مصطفی هاشمی در بازدید از این شهرک صنعتی که با همراهی سرمایه گذاران طرح بزرگ تولیدی و صنعتی انجام شد، افزود: باتوجه به درآستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی بزرگ شیراز،تکمیل زیرساخت ها با هدف راه اندازی شهرک صنعتی برمشور در اولویت برنامه های امسال شرکت شهرکهای صنعتی فارس قرارگرفت و این شهرک صنعتی آماده واگذاری به متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه 200میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های آب و برق اختصاص یافته است گفت: قراردادهای تامین آب وبرق منعقد و همزمان با استقرارواحدها، این زیرساخت ها نیز تکمیل می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس عنوان کرد:این شهرک صنعتی دارای 47همکتار مساحت است که می تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای سرمایه گذاران و متقاضیان زمین صنعتی در مرکز استان باشد.

هاشمی افزود: تاکنون هفت قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی برمشور منعقد و در مرحله ساخت و ساز قراردارند و توافقات اولیه با اتحادیه یکی از صنوف تولیدی شیراز نیز برای استقرار واحدهای این صنف در این شهرک صنعتی انجام شده و منطقه تخصصی اصناف تولیدی نیز طراحی و آماده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: زیرساخت های داخل شهرک صنعتی برمشور شامل شبکه های داخلی آب،برق،گاز ،فاضلاب ،مخابرات و نیز زیرسازی و جدول گذاری انجام شده و تکمیل سایر زیرساخت ها نیز در برنامه قراردارد.

هاشمی از مهمترین ویژگی های این شهرک صنعتی را همجواری با کلان شهر شیراز و قرارگیری در محور اصلی مواصلاتی شرق شیراز،واگذاری زمین بدون مزایده ،برخورداری از شرایط معافیت مالیاتی 7ساله واحدها،مستثنی بودن از قانون شهرداری ها و پرداخت نقدی و اقساطی حق انتفاع را از مزایای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی برمشور اعلام کرد.

در این بازدید که معاون فنی و مسيول واحد تملک اراضی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز حضور داشتند، درخصوص استقرار طرح بزرگ صنعتی در این شهرک صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد