این خودرو 336 میلیارد تومان است + تصاویر

این خودرو 336 میلیارد تومان است + تصاویر

از بوگاتی دیوو تنها 40 دستگاه ساخته شد و ازآنجایی‌که همه آن‌ها خیلی سریع فروخته شدند، هم‌اکنون تنها راه برای داشتن...

بااین‌حال، در این بازار خرید یک دیوو هرگز ارزان تمام نخواهد شد. در حال حاضر، یک دستگاه دیوو در دبی برای فروش گذاشته شده که به لطف روکش آبی‌رنگ بیرونی خود از دیگر نمونه‌ها متمایز شده است.

در نگاه اول شاید فکر کنید این خودرو صرفا با رنگ آبی منحصربه‌فردی رنگ‌آمیزی شده است ولی اگر کمی دقیق‌تر شوید خواهید فهمید که کل بخش بیرونی این هایپرکار با فیبر کربن آبی‌رنگ پوشیده شده است. هرچند هیچ حرفی در مورد هزینه اعمال این روکش فیبر کربنی روی دیوو زده نشده است اما گمان می‌رود هزینه چنین کاری شش‌رقمی باشد. رینگ‌هایی با پره‌های آبی و نقره‌ای که از پشت آن‌ها کالیپرهای ترمز مشکی‌رنگ قابل‌مشاهده است نیز مکمل این نمای بیرونی منحصربه‌فرد هستند.

داخل این دیوو اما حتی از بیرون آن‌هم چشمگیرتر است. در اینجا، قسمت‌هایی از تونل گیربکس، پشتی صندلی‌ها، آستر سقف و پانل درها با آلکانترای آبی‌رنگ تزيین شده درحالی‌که دیگر قسمت‌های درها، غربیلک فرمان و داشبورد با چرم آبی پوشیده شده است. در کابین این ماشین همچنین آلکانترا و چرم آبی تیره‌تر و همین‌طور فیبر کربن مات فراوان خصوصا روی تونل گیربکس به چشم می‌خورد.

به گفته فروشنده، این دیوو کاملا صفرکیلومتر بوده و هرگز با آن رانندگی نشده است. قیمت این بوگاتی خاص 37.5 میلیون درهم معادل 10.2 میلیون دلار (336 میلیارد تومان) اعلام شده که تقریبا دو برابر قیمت کارخانه‌ای دیوو است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد