اگر سهام خودرو دارید، بخوانید(22تیر) / سهام ایران خودرو سرخ پوش شد

اگر سهام خودرو دارید، بخوانید(22تیر) / سهام ایران خودرو سرخ پوش شد

در پایان معاملات بورس امروز، سهام ایران خودرو سرخ‌پوش و با بیش از یک درصد افت قیمت رو به رو شد.
برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو برخلاف دو روز گذشته سرخ‌پوش شد و 1.6درصد افت کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«خودرو» معاملات خود را متعادل و در محدوده 206تومان آغاز کرد. در ابتدا بازار قیمت این سهام تا 210تومان نیز رشد کرد اما در ادامه با روندی نزولی مواجه شد. در نهایت این نماد بازار را در محدوده 204تومان ترک کرد. همچنین حدود 10میلیارد تومان خروج پول برای این نماد ثبت شد.

سهام ایران خودرو در آخرین معاملاتش به قیمت 2,038ریال معامله شد که نسبت به دیروز حدود 2.7درصد کاهش یافته است. همچنین 323میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی 2,060ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «خودرو» به 66میلیارد تومان رسید. 83درصد خریداران حقیقی‌ها و 17درصد آنها حقوقی‌ها بودند. 320میلیون برگه سهم(99درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و سه میلیون برگه سهم(1درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها 62هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود چهار میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها 79هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها 800هزار سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد