پیش‌بینی قیمت طلا فردا 14 اسفند / ربع سکه چقدر گران شد؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 14 اسفند / ربع سکه چقدر گران شد؟

طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با هفت هزار تومان افزایش به یک میلیون و 64 هزار تومان رسید. ريیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید ممکن است فردا بازار جهانی طلا روند افرایشی داشته باشد و احتمالا طلا و سکه هم در بازار ایران اندکی گران ‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز طلا و سکه تحت تاثیر خبر تعویق بررسی FATF تا فروردین سال 1400 گران شد. به گفته ريیس اتحادیه طلای تهران، با آن که بررسی FATF به فروردین سال 1400 موکول شد اما شدت افزایش قیمت طلا زیاد نبود و طلا و سکه مقدار کمی گران شدند. پبش‌بینی می‌شود چنانچه روند انس جهانی طلا فردا هم نوسان داشته باشد، قیمت طلا فردا اندکی گران می‌شود.

آیا در شب عید تقاضا برای خرید مصنوعات طلا زیاد است یا سکه؟ ابراهیم محمدولی به تجارت‌نیوز گفت: به پایان سال نزدیک می‌شویم و تقاضا برای خرید طلا زیاد شده است. این روزها تقاضا برای خرید طلا و سکه بیشتر از طلای آب شده است.

روز گذشته ابراهیم محمدولی، ريیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «قیمت طلا و سکه فردا تغییر نمی‌کند.» این پیش‌بینی در حالی رخ داده که امروز بازار طلا و سکه به خبر تعویق FATF در فروردین سال 1400 واکنش نشان داده است.

انواع سکه چقدر ارزان شد؟

نوسان قیمت دلار طلا را چقدر تغییر داد؟ محمدولی در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای 18 عیار با هفت هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و 64 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با قیمت 10 میلیون و 940 تومان معامله شد.

نیم سکه نسبت دیروز ثابت باقی ماند و با قیمت 6 میلیون و 300 هزار تومان فروخته شد. ربع سکه به قیمت 3 میلیون و 900 هزار تومان داد و ستد شده است. سکه گرمی هم روند ثابتی داشت و با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد