قیمت بیت‌کویین در 24ساعت گذشته رکورد زد

قیمت بیت‌کویین در 24ساعت گذشته رکورد زد

برخی تحلیل‌گران معتقدند پاییز قیمت طلا فرا رسیده و تا زمانی که این روند تغییر کند، استراتژی منطقی فروش است. تسلا داج کوین را می‌پذیرد. قیمت ارز‌های دیجیتال افزایش یافت.

اقتصادنیوز: قیمت طلا در شروع معاملات روز گذشته در حوالی 1785 دلار قرار داشت. قیمت طلا در نیمه دوم معاملات دیروز پایین آمد و در نهایت روی 1771 دلار قرار گرفت. قیمت طلا تا ساعت 12 و 32 دقیقه عصر امروز به وقت ایران نیز حرکت معناداری به سمت بالا نداشت و در این ساعت 1768 دلار گزارش می‌شد. برخی تحلیل‌گران معتقدند فعلا قیمت طلا بر مدار نزولی قرار گرفته است، این روند ممکن است تغییر کند، اما استراتژی منطقی تا زمانی که روند تغییر کند، فروش است. البته نگرانی‌ها در مورد گونه جدید کرونا و تورم بالا در اقتصادهای بزرگ دنیا هنوز از بین نرفته است و شانس قیمت طلا برای بازگشت به مدار صعود پابرجاست. مهم‌ترین رویدادی که فعالان بازار طلا زیر نظر دارند نیز به جلسه فدرال رزرو مربوط می‌شود، قرار بود بانک مرکزی آمریکا در این جلسه دو روزه، تسریع تیپرینگ را مورد بررسی قرار دهد.

قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش یافت

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته رشد کرد و در ساعت 12 و 36 دقیقه عصر به وقت ایران روی 48 هزار و 577 دلار قرار گرفت. سرمایه بازار بیت کوین 918 میلیارد دلار گزارش می‌شد و بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 4.9 درصد اختلاف داشتند. جالب توجه است که سایت کوین مارکت کپ بیشترین قیمت بیت کوین را در ساعت 12 و 42 دقیقه عصر امروز به وقت ایران به اشتباه 8 میلیون و 630 هزار ثبت کرده بود. مثل اینکه روز گذشته نیز برخی قیمت‌های عجیب و غریب برای تعدادی از ارزهای دیجیتال در کوین مارکت کپ ثبت شده بود، که این سایت مشکل را حل کرد و بیانیه‌ای داد مبنی بر اینکه هیچ مبادله رمزارزی تحت تاثیر این مسيله قرار نگرفت.

قیمت اتریوم نیز مانند بیت کوین در 24 ساعت گذشته رشد کرده بود و روی 3 هزار و 901 دلار قرار داشت. سرمایه بازار اتریوم 463 میلیارد دلار و اختلاف بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته 4.7 درصد گزارش می‌شد.

تسلا دوج کوین را می‌پذیرد

به طور کلی می‌توان گفت عملکرد ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته مثبت بود و در این میان رشد حدود 15 درصدی قیمت دوج کوین جلب توجه می‌کرد. علت اصلی رشد قیمت دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز اظهار نظر ایلان ماسک عنوان می‌شود. بر این اساس ایلان ماسک گفت که کارخانه تسلا که ماشین‌های الکتریکی تولید می‌کند دوج کوین را به عنوان وسیله پرداخت قبول خواهد کرد. البته پذیرش دوج کوین در این مرحله به صورت آزمایشی خواهد بود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد