"فگستر" 9ماهه برای هرسهم861ریال سود ساخت

"فگستر" 9ماهه برای هرسهم861ریال سود ساخت

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه اعلام کرد که برای هرسهم 861ریال سود ساخته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در گزارش 9ماهه منتهی به 30آذر1399، توانسته سود عملیاتی خود را در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با افزایش 285درصدی به 437میلیارد ریال برساند.

این شرکت سود خالص را با افزایش 313درصدی به 430میلیارد ریال و سود انباشته را با افزایش 178درصدی به 411میلیارد ریال برساند.

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان 500میلیارد ریالی در این دوره توانسته سود هرسهم را با رشد 65درصدی مبلغ 861ریال محقق سازد.

"فگستر" در این گزارش به اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اشاره کرده است که با توجه به نقش و اهمیت روز افزون این محصول در صنایع پایین دست،مصمم است جهت دستیابی بهتر به اهداف ترسیم شده و افزایش سوددهی و همچنین تامین نیاز شرکت‌های تولید کننده شمش و جلب رضایت مشتریان خود، در چارچوب سیستم مدیریت کیفیت شرکت براساس استانداردهای بین‌المللی و رعایت استانداردهای ملی و الزامات قانونی و نیازمندیهای خاص مشتریان اقدام کند و در این راستا بدنبال افزایش راندمان تولید و بهبود کیفیت محصولات با استفاده از روشهای نوین است، همچنین شرکت همواره جهت ارتقای سوددهی درصدد برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تولید و فروش در زمان مناسب(L.M.E بالا) است تا از این طریق موجبات رشد سوددهی را فراهم کند.

این شرکت در مدت مورد گزارش توانسته است فروش خود را به 2هزار و 750میلیارد ریال رسانده و از این محل سود ناخالص 239میلیارد و 228میلیون ریال شناسایی کند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد