عرضه گوشی جدید شیايومی با ظاهری شبیه سامسونگ

عرضه گوشی جدید شیايومی با ظاهری شبیه سامسونگ

شیايومی 13 با طراحی شبیه گوشی های سامسونگ عرضه می‌شود.

بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ به مرور به دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز اضافه شدند. حالا نوبت به استفاده از یکی از ویژگی‌های ظاهری پرچم‌داران سامسونگ در گوشی‌های شیايومی و مخصوصا شیايومی 13 رسیده است.

شیايومی، غول چینی دنیای گوشی‌های هوشمند برنامه‌های زیادی برای بهتر کردن هر چه بیشتر گوشی‌هایش بعدی‌اش دارد. شیايومی 12 اس اولترا، یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای این شرکت بود که چند روز پیش سرانجام معرفی شد. این گوشی نشان داد شیايومی در یک مسیر درست قرار گرفته و حالا می‌تواند گوشی‌هایی را تولید کند که از هر نظر فوق‌العاده هستند. مسیر بهتر شدن Xiaomi هنوز به پایان نرسیده و این شرکت می‌خواهد در سری مورد انتظار شیايومی 13، سراغ استفاده از یکی از طراحی‌های سامسونگ برود.

این مورد توسط آیس یونیورس، افشاگر معروف و تا حدی قابل اعتماد دنیای گوشی‌های هوشمند افشا شده است. او اعلام کرده در سری شیايومی 13، چهار طرف حاشیه نمایشگر، ضخامتی یکسان خواهند داشت. با این حساب، این گوشی‌های پرچمدار اولین محصولات شیايومی هستند که از این ویژگی استفاده خواهند کرد. پیش از شیايومی، سامسونگ در گلکسی اس 22 از حاشیه‌های نمایشگر با ضخامت یکسان استفاده کرده بود. گوشی ناتینگ هم از این ویژگی بهره می‌برد.

در کنار شیايومی 13، گوشی‌های بیشتری از این تکنولوژی بهره خواهند برد

از چند سال پیش، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سراغ بیشتر کردن نسبت نمایشگر به بدنه رفتند. آن‌ها به خوبی توانستند حاشیه‌های کناری و بالایی گوشی را کوچک کنند اما در کوچک کردن حاشیه پایینی نمایشگر، اصلا موفق نبودند. از سال 2022، سامسونگ استارت این تغییر بزرگ را زد و حاشیه پایینی نمایشگر را هم به اندازه حاشیه‌های کناری و بالایی، کوچک کرد. حالا اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم می‌خواهند حداقل تا سال 2023 میلادی، از این تکنولوژی در برخی از پرچمدارهای خود استفاده کنند. بهتر است بدانید کوچک کردن حاشیه پایینی و هم‌اندازه کردنش با دیگر حاشیه‌های نمایشگر، کار راحتی نیست و به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای نیاز دارد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد