آغاز به‌کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی

آغاز به‌کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز به‌کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری جعفر یازرلو اظهار داشت: صبح امروز چهارشنبه 24 اسفندماه 1401 مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی با حضور ريیس سازمان هواپیمایی کشوری ، معاونان و مدیران سازمان و نمایندگان شرکت های هواپیمایی آغاز به کار کرد و فعالیت این مرکز تا 15 فروردین 1402 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مرکز تمامی عوامل نظارتی و اجرایی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی با رصد 24 ساعته فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات رسانی به مردم را رصد و پایش خواهند کرد.

یازرلو تصریح کرد: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، بصورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال های مسافری را رصد و با دقت بالا نسبت به همپوشانی احتمالی مشکلات شرکت‌ها و پروازها بصورت آنی تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، مانیتورینگ تمامی فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقاء سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اقدامات مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: مدیران و کارشناسان این مرکز با تلاش شبانه‌روزی و اتخاذ تصمیم‌های عاجل بر نحوه خدمات با کیفیت به مسافران هوایی در ایام نوروز نظارت کرده و تلاش خواهند کرد تا خدمات ارايه شده در تعطیلات نوروز مورد رضایت هموطنان قرار گیرد.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد