اتریوم در لبه پرتگاه / وضعیت بیت کوین خطرناک شد

اتریوم در لبه پرتگاه / وضعیت بیت کوین خطرناک شد

در بازه زمانی چهار ساعته، اتریوم حرکتی صعودی را آغاز کرده ولی موفق به شکست مقاومت مهم پیش روی خود روی 1300 دلار نشد که...

بازار رمزارزها با اندکی بهبود مواجه شده و با اینحال، اتریوم به عنوان ارز دوم این بازار نسبت به روز گذشته حدود 2 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، قیمت اتریوم در زمیان تنظیم این گزارش 1258 دلار بوده و حجم مبادلات آن طی شبانه روز گذشته به 5.6 میلیارد دلار رسیده است. بنا بر گزارش زنده وب سایت CoinMarketCap، اتریوم همچنان رتبه دوم رمزارزهای بازار را در اختیار داشته و حجم بازار آن به 154 میلیارد دلار می رسد. همچنین در حال حاضر، بیش از 122 میلیون توکن اتریوم منتشر شده است.

در بازه زمانی چهار ساعته، اتریوم حرکتی صعودی را آغاز کرده ولی موفق به شکست مقاومت مهم پیش روی خود روی 1300 دلار نشد که همین امر منجر به شکست و ریزش قیمت این رمزارز شد. با اینحال، MA-50 اتریوم روی 1240 دلار قرار داشته که با این حساب، حمایت فوری این رمزارز نیز روی 1225دلار قرار دارد. اگر این حمایت شکسته شود، باید منتظر دیده شدن حمایت بعدی روی 1150 دلار باشیم.

در حال حاضر، شاخص MACD در محدوده فروش قرار داشته و این در حالیست که RSI نشان دهنده محدوده خرید است. به علاوه، SMA - 50 نیز در محدوده مثبت و نشان دهنده محدوده خرید است.

تنها راه آغاز روند گاوی و صعودی برای اتریوم، عبور از مقاومت مهم 1300 دلار بوده که در این صورت، باید منتظر افزایش قیمت تا محدوده 1354 دلار باشیم.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد