ارزش معاملات در بورس خراسان افت کرد

ارزش معاملات در بورس خراسان افت کرد

خراسان رضویمشهد- ایرنا- مقایسه خرید و فروش سهام در بازار بورس اوراق بهادار خراسان طی فروردین ماه گذشته با معاملات صورت گرفته ظرف اسفند ماه پارسال نشانگر افت ارزش معاملات در این بازار طی نخستین ماه سال 1400 است.

مدیر بورس اوراق بهادار خراسان شامل بازار سهام دو استان خراسان شمالی و خراسان رضوی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش سهام خرید و فروش شده در طول فروردین ماه امسال را در این بورس هفت هزار و 679 میلیارد ریال اعلام کرد. 

حسین خدادوست افزود: این در حالی است که اسفند ماه پارسال ارزش خرید و فروش سهام در بازار بورس اوراق بهادار خراسان، 11 هزار و 195 میلیارد ریال بود.

وی همچنین متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهم را در تالار بورس خراسان طی فروردین ماه امسال 426 میلیارد و 632 میلیون ریال ذکر و بیان کرد: 249 کارگزاری در جریان این معاملات شرکت کردند.

مدیر بورس اوراق بهادار خراسان گفت:فعالیت 14 شرکت استانی در این مدت در تابلوی بازار معاملات سهام این بورس درج شده‌ است. 

خدادوست افزود: ارزش بازاری مجموع سهام این شرکتهای 14 گانه فعال در استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی 888 هزار و 705 میلیارد ریال است. 

وی ادامه داد: شاخص کل قیمت بورس در پایان دوره فروردین ماه امسال در بورس اوراق بهادار خراسان به یک میلیون و 219 هزار و 590 واحد رسید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد