ادامه عرضه خودروهای داخلی و وارداتی در بورس

ادامه عرضه خودروهای داخلی و وارداتی در بورس

وزیر امور اقتصادی و دارایی از ادامه عرضه خودروهای داخلی و وارداتی در بورس کالای ایران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بعد از نشست مشترک امشب با سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت، اعلام کرد:‌ عرضه خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی در بورس کالا ادامه پیدا می‌کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: عرضه خودرو در بورس کالا موجب شده است در این مدت در مجموع 3750 میلیارد تومان مجموع خودروهای عرضه شده کمتر از نرخ بازار آزاد باشد که در واقع این منفعت به جیب مردم و تولیدکنندگان واریز شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: وزارت صنعت پیگیری می‌کند که عرضه خودروهای داخلی در زمان‌بندی منظم و قابل پیش‌بینی در بورس کالا انجام شود همچنین خودروهای وارداتی نیز به طور منظم از طریق بورس کالا به مردم عرضه خواهد شد.

سخنگوی اقتصادی دولت همچنین با بیان اینکه در فاز اول طرح هوشمندسازی مدیریت آرد و نان 98 درصد نانوایی‌های کشور به طرح رصد هوشمند متصل شده‌اند، عنوان کرد: در فاز دوم سهمیه آرد نانوایی‌ها براساس عملکرد پخت نان اختصاص می‌یابد و خبری از افزایش قیمت آرد یا نان نیست.

خاندوزی ادامه داد: کمک هزینه‌ دولت برای نانوایی‌ها در فاز دوم هوشمندسازی آرد و نان افزایش می‌یابد و یارانه دولت برای آرد هم از 69 هزار میلیارد تومان به 104 هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: طبق مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه اموال مازاد دولت شناسایی شده و توسط یک هیات هفت نفره به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد.

منبع: فارس

آخرین اخبار بورس و اقتصاد