بازار طلا و سکه آرام گرفت؟

بازار طلا و سکه آرام گرفت؟

محمد کشتی آرای، نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا وسکه در چهارمین هفته شهریور 1400 گفت: در این هفته قیمت اونس جهانی نوسان خیلی زیادی نداشت و به طور متوسط 13 دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است اما بر خلاف افزایش اونس جهانی قیمت ارز به طور متوسط 100 تومان کاهش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد کشتی آرای، نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا وسکه در چهارمین هفته شهریور 1400 گفت: در این هفته قیمت اونس جهانی نوسان خیلی زیادی نداشت و به طور متوسط 13 دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است اما بر خلاف افزایش اونس جهانی قیمت ارز به طور متوسط 100 تومان کاهش یافت.

در این هفته وضعیت معاملات در بازار بسیار آرام بود و از طرف دیگر عرضه و تقاضا از کاهش چشمگیری برخوردار شده است که به دنبال آن نوسان قیمت به کمتر حد خود رسیده بود.

قیمت سکه طرح قدیم بدون تغییر نسبت به اول هفته به 11 میلیون و 13 هزار تومان رسیده است. سکه طرح جدید در این هفته با افزایش 60 هزار تومانی همراه بود و نیم سکه بدون تغییر به 5 میلیون و 950 هزار تومان معامله شد ربع سکه نیز با کاهش 50 هزار توانی به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان داد و ستد شد.

او افزود: سکه های یک گرمی نیز با 30 هزار تومان کاهش قیمت به 2 میلیون و 200 هزار تومان رسیدو هر مثقال طلای آب شده نیز با افزایش 40 هزار تومانی به 4 میلیون و 987 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار نیز حدود 15 هزار تومان گران شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد