واریزی جدید به‌ حساب بازنشستگان | این گروه از بازنشستگان پولدار شدند

واریزی جدید به‌ حساب بازنشستگان | این گروه از بازنشستگان پولدار شدند

عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 205 میلیارد و 241 میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در رابطه با واریزی جدید دولت اینبار قرعه شانس به نام فرهنگیان بازنشسته رسیده است.طبق اخبار منتشر شده واریزی جدیدشامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت است. دولت در نظر دارد  واریزی جدید  برای بازنشستگانی است که از دوم خرداد تا اول تیر 1401 به افتخار بازنشستگی نايل آمده‌اند.مقدار واریزی جدید هنوز اعلام نشده است.در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 205 میلیارد و 241 میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر 1401 به افتخار بازنشستگی نايل آمده‌اند، خبر داد.

حمید باقرنژاد در این باره اظهار کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب 1301 نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر حفظ کرامت اعضای موسسه، گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 81 درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا ضمن برخورداری از مزایای طرح استمرار، همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

عضو هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته موسسه در کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: در راستای انتظارات بحق اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد تغییرات و اتفاقات مثبتی در فرایند پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته هستیم که به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باقرنژاد با اشاره به تشکیل واحد مدیریت امور اعضا در موسسه، افزود: به دنبال تقویت زیرساخت‌ها و سیستم اعضای موسسه، سود سال مالی مربوط به دوره 27 (از مهر 1399 لغایت شهریورماه 1400) دو ماه زودتر از سال‌های قبل و تنها دو هفته پس از برگزاری مجمع پرداخت و موجب رضایت و خشنودی اعضای بازنشسته شد.

وی تصریح کرد: سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته اولین وجوهی است که پس از بازنشستگی به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه واریز می‌شود، بنابراین تلاش کردیم که زمان این واریزی از دو ماه به کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات کاهش یابد.

باقرنژاد، تسریع در زمان واریزی‌ها را نتیجه درایت، نگاه و دغدغه تیم مدیریت فعلی موسسه نسبت به خواسته‌ها و انتظارات فرهنگیان عضو دانست و تاکید کرد: در آینده نزدیک، برنامه‌های راهبردی در راستای اهداف موسسه و در جهت تکریم و رضایت‌مندی هر چه بیشتر اعضاء را عملیاتی می کنند.

افرادی که مرداد ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد معوقات سه ماه گذشته به علاوه یارانه شهریور ماه را دریافت خواهند کرد که این رقم براساس دهک فرد، رقمی بین یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 600هزار تومان خواهد بود.

پنج شنبه بود که چهارمین مرحله از یارانه‌های نقدی جدید پرداخت شد؛ براین اساس دهک‌های یک تا 3، نفری 400هزار تومان و دهک‌های چهار تا نهم، نفری 300هزار تومان یارانه گرفتند؛ اما از همان ماه‌ ابتدایی پرداخت یارانه جدید 300 و 400هزار تومانی برخی مشمول یارانه شناخته نشده بودند و یارانه‌ای دریافت نکرده بودند.

افرادی که مرداد ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد معوقات سه ماه گذشته به علاوه یارانه شهریور ماه را دریافت خواهند کرد که این رقم براساس دهک فرد، رقمی بین یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 600هزار تومان خواهد بود.

این افراد یا دهک دهمی بودند و یا پیش از آن یارانه‌ای دریافت نمی‌کردند. بنابراین شرایطی برای اعتراض این افراد فراهم شد و همچنان هم ادامه دارد؛ البته گفته می‌شد که یارانه نقدی تنها دو ماه برقرار است و پس از آن متوقف خواهد شد که تا به امروز این اتفاق نیفتاد.

بنابراین جاماندگان در این چهار ماه همواره پیگیر یارانه‌های نقدی خود بودند و با توجه به احتمال ادامه یافتن این یارانه، بسیاری مصر بودند که حتما یارانه نقدی را دریافت کنند. وزارت رفاه در مرحله 137 پرداخت یارانه‌ها معترضینی که توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی بعد از بازبینی‌ها دهک 1 تا 9 شناخته شدند معوقات اردیبهشت و خرداد ماه آن‌ها واریز شد و از پنج شنبه شب برایشان قابل برداشت بود.

همچنین افرادی که این ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد یارانه شهریور و نیز یارانه اردیبهشت، خرداد، تیر را دریافت خواهند کرد؛ یعنی اگر فردی دهک اول تا سومی باشد، ماه بعد یک میلیون و 600هزار تومان یارانه می‌گیرد که این رقم برای یک خانواده 4نفره، حدود 6میلیون و 400هزار تومان خواهد بود. همچنین افراد دهک چهارم تا نهمی نیز یارانه ماه بعد نفری یک میلیون و 200هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد؛ در واقع یک خانواده 4نفره که در دهک چهارم تا نهم باشد، 4میلیون و 800هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد