خرید 83 درصد حقیقی‌ها

خرید 83 درصد حقیقی‌ها

در جریان معاملات سومین روز هفته، افراد حقیقی 83 درصد یعنی چهار هزار و 100میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در جریان معاملات امروز (چهارم امرداد 1400) حقیقی‌ها حدود 250میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 920میلیارد تومان بود.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «زراعت و خدمات وابسته» و «استخراج کانه‌های فلزی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سیمان، آهک و گچ» و «سرمایه‌گذاری‌های استانی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «سپید»، «تیپیکو» و «فسرب» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به«برکت»، «کاما» و «کاوه» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری سپید ماکیان حدود 95میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی گروه دارویی برکت با برتری حدود 15میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 71نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 100نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 580میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 320میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت حقیقی/ حقوقی

بزرگ‌ترین تغییرات مالکیت صنایع برتر

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد