شفافسازی کارگزاری آگاه درباره فرآیند تسویه اعتبار تا پایان سال
به گزارش بورس نیوز، کارگزاری آگاه اعلام کرد: این کارگزاری محدودیت زمانی برای فرآیند تسویه اعتبار تا پایان سال ندارد و این موضوع از اساس نادرست است.
خرید و تخصیص اعتبار در کارگزاری آگاه، پس از عقد قرارداد اعتباری و از طریق سامانه باشگاه مشتریان انجام میشود لذا امکان خرید بستههای اعتباری متنوع در بازههای زمانی متفاوت وجود دارد و زمان مشخصی برای تسویه اعتبار در نظر گرفته نمیشود، همچنین بازه زمانی تسویه اعتبار توسط شخص مشتری انتخاب خواهد شد و این موضوع ارتباطی با پایان سال ندارد.
به عنوان مثال اگر مشتری بسته اعتباری را در اسفندماه خریداری نماید، بر اساس بازه زمانی انتخابی، تسویه اعتبار بین 1 تا 12 ماه بعد از آن خواهد بود. همچنین در زمان سررسید بسته اعتباری، اختیار تمدید یا تسویه به طور کامل با مشتری است.
در پایان ذکر این نکته حايز اهمیت است که کارگزاری آگاه خارج از ضوابط مشخصشده، محدودیت زمانی برای تسویه بستههای اعتباری تا پایان سال به مشتریان اعمال نکرده است و مطالب منتشر شده در این زمینه صحت ندارد.
توضیح کارگزاری مفید درباره اختلال سامانه معاملاتی امروز
صبح امروز سامانه معاملاتی کارگزاری مفید در آغاز شروع معاملات با اختلال روبهرو شد. روابط عمومی کارگزاری مفید در این باره برای کاربران خود توضیحاتی ارسال کرد.
واکنشهای متعدد به اختلال 2 ساعته کارگزاری مفید / سهامداران نصف با...
سامانه کارگزاری مفید با حدود هشت میلیون کاربر، یکی از بزرگترین کارگزاریهای بورس است که از آغاز معاملات امروز (13 اسفند) با اختلال همراه است و دقایقی پیش به حالت عادی برگشت. با این حال اختلال دو ساعته...
اختلال در کارگزاری مفید باز هم روی اعصاب کاربران!
تاکنون چندین مرتبه کارگزاری مفید با اختلالاتی مواجه شده است و امروز 13 اسفند 99 نیز یک بار دیگر معاملات آنلاین این کارگزاری با مشکلاتی مواجه شده است.
اجبار به تسویه حساب توسط کارگزاری ها تخلف است
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: هیچ کارگزاری اجازه ندارد به دلیل پایان سال مالی سهامداران را مجبور به تسویه اعتبار کند این کار تخلف بوده و به صورت خودسرانه انجام می شود.
شعب کارگزاری آگاه با اتکاء به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص خلق ارز...
مدیر شعب کارگزاری آگاه گفت: واحد شعب کارگزاری آگاه با اتکاء به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و خلاق، برای کلیه ذینفعان به ویژه سهامداران و مشتریان عزیز خلق ارزش می کند.
توضیح کارگزاری مفید درباره عرضه اولیه اپال
کارگزاری مفید در جوابیهای درباره خبر تجارتنیوز در رابطه با اختلال در ثبت سفارش عرضهاولیه اپال اعلام کرد: عرضه اولیه امروز بدون هیچ مشکلی برگزار شد؛ هرگونه اختلال یا سفارشگذاری اشتباه تکذیب میشود.
سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز به کار کرد
سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس در راستای تقویت تعاملات دو سویه و ارايه هر چه بهتر و سریعتر خدمات بر روی شماره تماس 41565000 آغاز به کار کرد.
اخذ مجوز معاملات کالایی از سوی چند کارگزاری
مدیریت بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه ای از اخذ مجوز فعالیت در گروه معاملات کالا توسط شرکت های کارگزاری توسعه فردا و کارگزاری ارگ...
جزییات رکوردشکنیهای کارگزاری بورس بیمه ایران / برنامههای ویژه مد...
بررسی آخرین آمار و اسناد منتشرشده از سوی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار نشان میدهد که چشمانداز مدیران کارگزاری بورس بیمه ایران برای دستیابی به برترین...
دوره رایگان آموزش بورس کارگزاری دلیران پارس برگزار میشود
دوره آنلاین و رایگان
آغاز بهکار نخستین مرکز مشاوره و سرمایهگذاری کارگزاری فارابی
نخستین مرکز مشاوره و سرمایهگذاری کارگزاری فارابی - 16 دیماه - همزمان با افتتاح شعبه تهرانپارس با حضور جمعی از...
افتتاح شعبه جدید کارگزاری فارابی/ نخستین مرکز مشاوره سرمایهگذاری ...
نخستین مرکز مشاوره و سرمایهگذاری کارگزاری فارابی، 16 دیماه همزمان با افتتاح شعبه تهرانپارس با حضور جمعی از مدیران، سرمایهگذاران و فعالان بازار سرمایه آغاز...
8ایستگاه کارگزاری و 37دسترسی سهامداران برخط بسته شد
بورس تهران اقدام به مسدود کردن 8 ایستگاه کارگزاران و 37دسترسی برخط سهامداران به دلیل ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا کرد.
آغاز بیستوهفتمین سال فعالیت کارگزاری مفید همراه با خدمتی جدید و م...
کارگزاری مفید در آغاز بیست و هفتمین سال فعالیت خود از 24 ساعته شدن زمان پاسخگویی به کاربران خبر داد و مسابقه ای با 10 جایزه 27 میلیون تومانی برای کاربران خود در...
در حال بارگیری...