آغاز حراج‌های حضوری سازمان اموال تملیکی بابت تعیین تکلیف اموال در اختیار

آغاز حراج‌های حضوری سازمان اموال تملیکی بابت تعیین تکلیف اموال در اختیار

ایلنا: ريیس هیات مدیره‌ سازمان اموال تملیکی، از برگزاری اولین مرحله حراج حضوری امسال این سازمان در روز یکشنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید عبدالمجید اجتهادی در این باره گفت: سازمان اموال تملیکی در راستای تکالیفی که در خصوص تعیین تکلیف اموال در اختیار دارد، روش‌های مختلفی را طبق قوانین و مقررات برای تعیین تکلیف اموال و فروش آنها به کار می‌گیرد که یکی از این روش‌ها برگزاری حراج‌های حضوری است. 

وی ادامه داد: سال‌های گذشته به‌جهت شرایط حاد کرونا برگزاری این نوع حراج متوقف شده بود که در اواخر سال گذشته دوباره از سر گرفته شد.

ريیس هیات مدیره‌ سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه اولین حراج امسال در 25 اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان، از 14 اردیبهشت ماه امکان بازدید افراد از انبارهای اموال تملیکی و رویت کالاها میسر شده و مشتریان تا 24 اردیبهشت ماه فرصت دارند از کالاها بازدید به عمل آورند.

اجتهادی با اشاره به زمان برگزاری حراج حضوری تصریح کرد: حراج مذکور روز یکشنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و در صورت عرضه نشدن تمام کالاهای مطرح شده در روز اول، ادامه حراج به روز بعد موکول خواهد شد.

وی افزود: افراد برای شرکت در این حراج نیاز است که ابتدا برای رویت کالا به انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه کنند و برای شرکت در حراج‌های حضوری تنها همراه داشتن کارت ملی و کارت بانکی شرکت‌کنندگان کافی است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد