پایان خوشی مدیران فرمایشی

پایان خوشی مدیران فرمایشی

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به اعصاب خردکن های بازار و شایعه دستگیری مدیر متخلف و...

به گزارش بورس نیوز، امروز هم بورس تهران نا نداشت. 9 ماه چانه زدیم و التماس کردیم تا با هزار منت، 1030 میلیارد تومان به بورس تزریق کنند و کلی هم منت تورم سرمان گذاشتند، حال آنکه اهالی بهارستان به راحتی از خروج 130 هزار میلیارد تومان از بورس توسط 200 شخصیت این بازار خبر می دهند و کسی هم از تبعاتش نمی گوید..‌.

 

اعصاب خردکن های بازار 

اما اعصاب خردکن تر از ناظر بازار انگار نداریم. بزرگوار وقتی در نمادهای لیدر، یکهویی لایی می کشند و به جیب سهامدار می خندند، تخمه می شکند! تفریحش هم گویی بازگشایی در منفی بالای 30 درصد است. فقط مانده ایم امروز خواب ماند که نورچشمی اش به جای منفی، در مثبت 92 باز شد یا خودش را به خواب زد؟

 

پایان خوشی مدیران فرمایشی  

بعضی مدیران شرکت ها به لطف قوم و خویشی و صدقه سری دوستانی که مجیزشان را گفته اند، سمت گرفته اند. حالا که موعد تخلیه پاستور و آمدن یک مستاجر جدید شده، ماتم گرفته اند مبادا بیکار شوند! برخی شان نگران پایان عمر خوشی هایشان هستند و برخی دیگر انگار به شدت دنبال چسباندن خود به کاندیدای پرقدرت ترند! باید دید این مدیران فرمایشی ناچار به ترک صندلی خواهند شد یا نه.

 

دستگیری مدیر متخلف

گویا ريیس هیات مدیره یکی از شرکت های بازار نارنجی، سرمایه های سهامداران را به جای حساب شرکت به حساب شخصی اش واریز می کرده و وقتی بوی فسادش منتشر شده، جهت میل کردن آب خنک راهی راهروهای دادگاه شده اند! جالب این است که انگار این شرکت، چند ده هزار نفر هم سهامدار دارد.

 

ولع خرید یا طمع به استخوان سهام عدالت 

و اما یک خبر از سهام عدالت. با وجود لغو برخی مجامع شرکت های استانی سهام عدالت، چند مجمع هم برگزار شده که البته تعداد حاضران در مجمع انگشت شمار بوده! ولی طوری بعضی دوستان برای خرید سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی ولع دارند که شک میکنیم شاید پای منافعی در میان باشد... هر چه هست در ریزش های بازار، گوشت سهام عدالت را کندند و امیدواریم به ته مانده استخوانش رحم کنند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد