افزایش قیمت سکه در ساعات پایانی معاملات بازار / سکه در یک قدمی کانال 10 میلیونی

افزایش قیمت سکه در ساعات پایانی معاملات بازار / سکه در یک قدمی کانال 10 میلیونی

ريیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز هر قطعه سکه با افزایش قیمت مواجه شد و به 9 میلیون و 930 هزار تومان ...

به گزارش برنا، ابراهیم محمدولی ريیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته بیش از 400 هزار تومان افزایش داشت و با نرخ 9 میلیون و 930 هزار تومان فروخته می‌شود.

محمدولی ادامه داد: چند روزی است که شاهد افزایش قیمت انواع سکه، طلا و جواهر در بازار‌های داخلی هستیم به طوری که هر قطعه سکه طرح جدید مجدد به کانال 10 میلیون تومانی نزدیک شده است.

وی بیان کرد: بهای هر اونس طلا در معاملات روز جمعه بازار آمریکا با 15 دلار و 60 سنت معادل 0.9 درصد افزایش، در 1831 دلار و 30 سنت بسته شد و برای کل هفته 3.2 درصد افزایش قیمت ثبت کرد که بزرگترین افزایش هفتگی از هفته منتهی به 29 اکتبر بود.

محمدولی ادامه داد: نرخ دلار در بازار‌های داخلی کشور تقریبا مهم‌ترین اهرم تعیین قیمت طلا و سکه در کشور است، اما امروز شاهد افزایش چندانی در بازار دلار نبودیم و نرخ اونس جهانی به عنوان یک اهرم دیگر افزایش پیدا کرده است همچنین بازار طلا و سکه این هفته پس از حدود یک ماه بازگشایی شده است و این امر می‌تواند در قیمت‌ها تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: قیمت هر اونس طلا نسبت به یک هفته گذشته بیش از 80 دلار گران شده است.

ريیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای 18 عیار 967 هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید 9 میلیون و 930 هزار تومان، طرح قدیم 9 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 400 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 100 هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد