بیشترین ارزش معاملات سهام(27آذر) / تداوم پیشتازی خودرو با چاشنی رشد پنج درصدی

بیشترین ارزش معاملات سهام(27آذر) / تداوم پیشتازی خودرو با چاشنی رشد پنج درصدی

امروز معامله‌گرها 140میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 1.8درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 320میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «شپدیس»، «وگردش» و «سمگا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 140میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش 70میلیارد تومان دوم شد و سهام پتروشیمی پردیس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تولید خاک نسوز استقلال آباده (کباده) با رشد 17.9درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که 390میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 310میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 1.8درصد از کل سهام معدنی دماوند (کدما) معامله شد، 10نماد برتر سهم 24.8درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 39نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد