سنگین ترین صف های خرید و فروش / تپکو در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

سنگین ترین صف های خرید و فروش / تپکو در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

خالص سفارشات فروش سهام به 140میلیارد تومان می‌رسد. « فلزات اساسی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به 5.4درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 265میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 400میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 140میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تپکو»، «فوکا» و «غنوش» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو 60میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «وشمال» و «وسخوز» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 205میلیارد تومان (78درصد کل) و 10صف فروش برتر 245میلیارد تومان (61درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در 12نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به 5.4درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فلزات اساسی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 55میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 55میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش 80میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد