بورس چه زمانی به تعادل می‌رسد؟

بورس چه زمانی به تعادل می‌رسد؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: بعید است بازار به زودی به تعادل برسد مگر اینکه با حضور ريیس جدید اتفاقات خاصی بیفتد.

پیمان حدادی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: به دلیل اینکه ريیس جدید سازمان بورس هیچگونه سابقه بورسی نداشته و از سوابق بانکی دارد، بازار واکنش مثبتی به این انتخاب نداشته است.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به صحبت‌های گذشته ريیس سازمان بورس مبنی بر اینکه تامین سرمایه از بورس باید از طریق اوراق باشد افزود: به نظر می‌رسد تامین مالی و انتشار اوراق در بازار از برنامه‌های ريیس سازمان بورس باشد که خبر خوبی برای بازار نخواهد بود.

وی درباره زمان به تعادل رسیدن بازار گفت: تعادل یعنی چند روز خرید و فروش در مثبت 5 و منفی 5 انجام شود و از صف خرید و فروش خبری نباشد، اما بعید است به زودی به این تعادل برسیم مگر اینکه با حضور ريیس جدید اتفاقات خاصی بیفتد.

حدادی بیان کرد: هرگونه اقدامی از سوی ريیس جدید مستلزم این است که تیمی که وی را همراهی می‌کنند چه افرادی هستند و این موارد برای بازار مهم است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: با توجه به شرایط طی یک تا دو هفته آینده بازار نوسانی خواهد بود و به تعادل نخواهد رسید، مثبت بودن بازار طی روز‌های گذشته مربوط به پالایشی‌ها بود اما در دیگر گروه‌ها اتفاق خاصی نیفتاده بود.

وی تاکید کرد: امیدواریم شاخص در پایان امروز به کمتر از یک میلیون و 200 هزار واحد نرسد در غیر این صورت هفته آینده بازار روز‌های سختی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد