رشد فروش در گزارش 9ماهه "فزرین"

رشد فروش در گزارش 9ماهه "فزرین"

شرکت زرین معدن آسیا در گزارش 9ماهه منتهی به 30آذر1399 از افزایش میزان و مبلغ فروش این دوره در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت زرین معدن آسیا در آخرین گزارش 9ماهه خود به سود انباشته یک هزار و 159میلیارد ریالی اشاره کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل با رشد 71درصدی همراه شده است. همچنین سود هرسهم این شرکت از 322ریالی در سال گذشته با رشد 86درصدی به مبلغ 600ریال رسیده است.

این شرکت در دوره 9ماهه سود عملیاتی را 737میلیارد ریال و سود خالص را 648میلیارد ریال اعلام کرد که به ترتیب با رشد 155 و 210درصدی همراه شد.

"فزرین"در 9ماهه سال مالی گذشته 40هزار و 536تن از محصولات خود را به مبلغ یک هزار و 138میلیارد ریال به فروش رسانده بود که در 9ماهه سال مالی جاری با رشد مناسب به حجم 65هزار و 122تن و به مبلغ 2هزار و 708میلیارد ریال رسید.

هدف این شرکت در بخش تولید، ارتقای سطح تولید شرکت به ظرفیت عملی بوده و در بخش فروش نیز یافتن مشتریان جدید داخلی و خارجی از اهداف اصلی شرکت است. همچنین شرکت جهت ارتقای سود دهی در صدد برنامه ریزی دقیق تر برای فروش در زمانهایی که L.M.E در بالاترین نرخ قرار دارد، هست.

 «فزرین» در نظر دارد در آینده نزدیک سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان را (که 54 درصد سهام آن متعلق به شرکت زرین معدن آسیا است) در فرابورس ایران عرضه کند. فرآیند پذیرش شرکت و درج نماد شرکت مذکور در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شده و و عرضه آن در آینده انجام خواهد شد.  شایان ذکر است این شرکت به منظور حفظ درصد سرمایه گذاری خویش در شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، در شهریور ماه سالجاری در افزایش سرمایه شرکت مذکور مشارکت کرد.

این شرکت در اردیبهشت سال 1399 یک درصد از سهام شرکت دانش بنیان نوع یک بین المللی صنعت و معدن آیرما را که در زمینه اکتشاف و بهره برداری از معادن، کانه آرایی، فرآوری فلزات غیر آهنی و آلیاژها، تولید فلزات با ارزش افزوده بالا از پسماندها و عناصر معدنی همچون کبالت، نیکل، کادمیوم، ژرمانیوم و ... فعالیت می کند خریداری کرده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد