قیمت انواع ماهی شب یلدا در میادین

قیمت انواع ماهی شب یلدا در میادین

عرضه انواع محصولات پروتيینی در کنار میوه و تره‌بار و آجیل، بر ازدحام غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار در آستانه شب یلدا افزوده است. در روز‌های گذشته درهمین ستون قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی و همچنین گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار برای اطلاع شهروندان منتشر شد و امروز قیمت انواع ماهی در این مراکز خرید در جدول زیر آمده است.

روزنامه همشهری: عرضه انواع محصولات پروتيینی در کنار میوه و تره‌بار و آجیل، بر ازدحام غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار در آستانه شب یلدا افزوده است. در روزهای گذشته درهمین ستون قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی و همچنین گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار برای اطلاع شهروندان منتشر شد و امروز قیمت انواع ماهی در این مراکز خرید در جدول زیر آمده است.

شهروندان تهرانی می‌توانند انواع ماهی ازجمله ماهی‌ پرتقاضای قزل‌آلای زنده را با قیمت هر کیلوگرم 88هزار تومان و قزل‌آلای تازه را با قیمت هر کیلوگرم 80هزار تومان از میادین میوه و تره‌بار تهیه کنند. آمور با قیمت هر کیلوگرم 55هزار تومان، تیلاپیا با قیمت هر کیلوگرم 44هزار تومان، روهیتا با قیمت هر کیلوگرم 60هزار تومان و ماهی کپور با قیمت هر کیلوگرم 44هزار تومان در این مراکز در دسترس شهروندان قرار دارد. طرح «فروش ویژه شب یلدا» از پنجشنبه 25آذر در 267میدان و بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان امروز (شب یلدا) ادامه دارد و شهروندان می‌توانند برای تهیه محصولات مورد نیاز به‌خصوص میوه و تره‌بار ویژه شب یلدا به این مراکز مراجعه کنند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد