آپارتمان در مشهد متری چند؟ / لیستی از مناطق ارزان مشهد برای خانه‌دار شدن

آپارتمان در مشهد متری چند؟ / لیستی از مناطق ارزان مشهد برای خانه‌دار شدن

بر اساس اطلاعات به دست آمده نرخ خرید مسکن در برخی از مناطق مشهد چقدر است؟ مناطق ارزان قیمت مشهد برای خرید کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق مشهد به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده شهر جدید گلبهار با قیمت هر متر مربع آپارتمان 4٫8 میلیون تومان و محله هنرستان با قیمت 21٫6 میلیون تومان، ارزان‌ترین و گران‌ترین نرخ خرید مسکن در بین محلات موجود در جدول زیر را دارند.

بلوار توس و طبرسی شمالی با متوسط قیمت خرید مسکن در محدوده پنج میلیون تومان از دیگر مناطق ارزان مشهد برای خرید خانه هستند.

متوسط نرخ فروش خانه در مناطق ابوطالب و طلاب در کانال هشت میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط نرخ فروش مسکن در الهیه با متوسط قیمت 10٫8 میلیون تومان، محله سرافرازان 11٫6 میلیون تومان و صیاد شیرازی با متوسط قیمت 16٫1 میلیون تومان ثبت شده است.

هاشمیه و فرهنگ مناطقی هستند که برای خرید هر متر آپارتمان در آن‌ها حدود 21 میلیون تومان ثبت شده است. هچنین خرید خانه در محله هنرستان با قیمت هر متر مربع 21٫6 میلیون تومان ثبت شده که از مناطق گران قیمت مشهد برای خرید خانه است.

درجدول زیر متوسط نرخ خرید مسکن در برخی از محلات مشهد و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر مشهد و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد