ارزانترین محلات کرج و حومه برای خانه‌دار شدن

ارزانترین محلات کرج و حومه برای خانه‌دار شدن

قیمت‌ها در مناطق حاشیه‌ای کرج همچنان به کسانی که هزینه بالایی برای خرید یا اجاره مسکن در تهران یا عظیمیه و مهرشهر کرج را ندارند، چشمک می‌زند. وقتی با حدود 2 میلیون می‌توان در شهر جدید هشتگرد خانه‌ای 80 متری اجاره کرد یا زیر 3 میلیون در مارلیک خانه‌ای مشابه را پیدا می‌کنید، تصور خانه‌دار شدن در اطراف تهران و کرج ممکن است ساده‌تر شود.

برترین‌ها: قیمت‌ها در مناطق حاشیه‌ای کرج همچنان به کسانی که هزینه بالایی برای خرید یا اجاره مسکن در تهران یا عظیمیه و مهرشهر کرج را ندارند، چشمک می‌زند. وقتی با حدود 2 میلیون می‌توان در شهر جدید هشتگرد خانه‌ای 80 متری اجاره کرد یا زیر 3 میلیون در مارلیک خانه‌ای مشابه را پیدا می‌کنید، تصور خانه‌دار شدن در اطراف تهران و کرج ممکن است ساده‌تر شود.

برای خرید خانه هم نگاهی به قیمت‌ها بیاندازید. البته گلشهر و فردیس و کیانمهر با متری 11-12 میلیون تومان قیمت، برای خرید خانه زیاد هم ارزان به نظر نمی‌رسند، اما شهرک ابریشم و شهر جدید هشتگرد را هم داریم که با حدود 500 میلیون می‌شود خانه‌ای 100 متری دست و پا کرد. می‌دانیم که 500 میلیون به دهان راحت می‌آید و 100 ماه حقوق یک کارگر و کارمند است. اما چاره چیست. فعلا وضعیت همین است.

قیمت‌ها از میانگین آگهی‌های سایت دیوار در روزهای اخیر به دست آمده‌اند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد