بیت‌کوین زمین‌گیر شد /محدوده معاملات باریک ماند

بیت‌کوین زمین‌گیر شد /محدوده معاملات باریک ماند

جهانپس از چهارمین افزایش 75 واحدی متوالی نرخ بهره، ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتال کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش 75 واحد پایه نرخ بهره برای چهارمین بار متوالی، تقریبا هیچ کس را شگفت زده نکرد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید گوشت اعلام شد/ گوشت چقدر گران شد؟ دلار کانال عوض کرد/ پیش‌بینی جدید معامله‌گران از قیمت ارز در روزهای آینده

بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار اخیرا با حدود 20200 دلار معامله شد که 1.3 درصد در 24 ساعت گذشته پس از افزایش نرخ بهره و در اوایل روز کاهش یافت. همانطور که گلن ویلیامز، تحلیلگر CoinDesk در اوایل روز نوشت، زمستان کریپتو به سرمایه گذاران این فرصت را داده است که با هزینه مطلوب ارزهای دیجیتال را ذخیره کنند.

اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اخیرا با حدود 1510 دلار دست به دست شد که پس از تصمیم فدرال رزرو برای ادامه کاهش نرخ بهره خود، بیش از 4 درصد کاهش داشت.

شاخص بازار CoinDesk حدود 2 درصد کاهش یافت. حتی dogecoin (DOGE)، بزرگترین سودآور در بین آلتکوین ها در هفته گذشته، تقریبا 10٪ سقوط کرد. CRO در میان استثناها بود که اخیرا بیش از 6.7٪ رشد یافته است.

در همین حال، بازارهای عمده سهام پس از اعلام فدرال رزرو سقوط کردند، به طوری که Nasdaq 3.3٪ و شاخص S&P 500 و Dow Jones Industrial Average (DJIA) به ترتیب 2.5٪ و 1.5٪ کاهش یافتند. سرمایه گذاران همچنان نگران استراتژی بانک مرکزی برای مبارزه با افزایش قیمت ها و چشم انداز یک رکود شدید هستند.

بیت کوین نزدیک به پنج ماه است که در محدوده باریکی معامله می شود و در بخش خوبی از زمان پشتیبانی آن در حدود 19000 دلار است. اتر تا 1000 دلار کاهش یافته است، اما در مدت مشابه در حدود 1300 دلار بوده است. در حال حاضر، هر دو یک پله افزایش یافته اند، به ترتیب با پشتیبانی بالای 20000 دلار و 1500 دلار.

223227

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد