حجم تراکنش روزانه NFT بیش از سال گذشته

حجم تراکنش روزانه NFT بیش از سال گذشته

OpenSea که یک بازار پیشرو برای خرید و فروش NFT‌هاست، اکنون بیش از کل تراکنش‌های سال 2020 در یک روز تراکنش پردازش می‌کند.

به گزارش بورس نیوز، به نظر می‌رسد که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دوباره در حال رشد هستند، زیرا OpenSea که بزرگترین بازار خرید و فروش توکن‌های NFT است، در حال حاضر روزانه حجم تراکنش بیشتری را نسبت به کل حجم تراکنش‌های سال 2020 پردازش می‌کند.


  • بیشتر بخوانید: اعلام ممنوعیت فعالیت صرافی بایننس در مالزی

OpenSea که یک بازار پیشرو برای خرید و فروش NFT‌هاست، اکنون بیش از کل تراکنش‌های سال 2020 در یک روز تراکنش پردازش می‌کند.

در 2 آگوست (11 مرداد)، دوین فینزر (Devin Finzer)، بنیانگذار و مدیرعامل OpenSea، در توییتی نوشت که پلتفرم OpenSea بیش از 95 میلیون دلار تراکنش را در دو روز پردازش کرده است.

دوین فینزر (Devin Finzer) در تويیتش نوشت:

در سال 2020، OpenSea حدود 21 میلیون دلار تراکنش انجام داد.

در دو روز گذشته، ما 95 میلیون دلار تراکنش انجام دادیم.

منحنی رشد NFT‌ها دیوانه کننده است.

داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که OpenSea در حال افزایش برتری خود بر بازار‌های رقیب NFT است، در حالی که SuperRare و Rarible (بازار‌های دیگر برای خرید و فروش NFT‌ها) در حال حاضر حجم روزانه 543، 000 دلار و 248، 000 دلار را دارند.

این در حالی است که Rarible در سال 2020 نسبت به OpenSea عملکرد بهتری داشت، و این پلتفرم سال گذشته میزبان بیش از 24 میلیون دلار حجم تراکنش بود. اما اکنون OpenSea حدود 150 برابر حجم Rarible را نشان می‌دهد. با وجود پایین آمدن رتبه این پلتفرم، هنوز هم حجم روزانه Rarible از سال 2020 تقریبا چهار برابر شده است.

بر اساس داده‌های Dune Analytics، پلتفرم SupeRare سال گذشته حدود 6 میلیون دلار تراکنش را پردازش کرده است که به طور متوسط روزانه معادل 16، 400 دلار است. از این رو، حجم SupeRare نسبت به سال 2020 بیش از 33 برابر افزایش یافته است.

توکن‌های NFT در ابتدای سال جاری قبل از رسیدن بازار ارز‌های دیجیتال به بالاترین سطح قیمت در ماه می، شاهد رشد چشمگیری بود. اما Cointelegraph در اوایل ژوين گزارش داد که کل فروش NFT‌ها در حال حاضر 90 درصد از زمان اوج بازار کاهش یافته است.

با وجود روند نزولی بازار در ماه ژوين، میزان فروش NFT‌ها در نیمه اول سال 2021 به 2.5 میلیارد دلار رسید.

بر اساس داده‌های DAppRader، بازار OpenSea در حال حاضر از نظر حجم بخش NFT را رهبری می‌کند و پس از آن DApps Axie Infinity و CryptoPunks محبوب هستند. بازی Axie، حجم معاملات روزانه به ارزش 27.12 میلیون دلار دارد. همچنین بازی CryptoPunks بیش از 5.5 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته تراکنش داشته است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد