رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا

رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا

با رونمایی از سامانه BI به صورت لحظه‌ای مدیران و ناظران هلدینگ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به تمامی اطلاعات و آمارهای مالی،...

به گزارش برنا، آیین رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا Business Intelligence (BI) با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، مصطفی زه‌تابیان قايم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران شستا و مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا برگزار شد.

علی رستمی در این نشست با بیان اینکه داشبورد مدیریتی BI شستا با ارايه اطلاعات و آمارهای دسته‌بندی‌ شده، استفاده از آمار فروش، تولید، منابع انسانی، مطالبات و حسابداری مالی را فراهم کرده است افزود: این سامانه دارای داشبوردهای مختلف و شاخص‌های گوناگون است که برای هر شاخص پنجره‌ای طراحی‌شده و جزییات هر شاخص در آن آمده است.

مدیرعامل شستا با تاکید بر به‌روزرسانی اطلاعات توسط هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه گفت: مدیران می‌توانند با پردازش داده‌ها اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورده و به‌موقع در جهت پیشرفت همه بخش‌ها اقدام کنند.

وی افزود: این سامانه نقش یک مشاور امین را در زمان اخذ تصمیمات مدیریتی و استراتژیک ایفا می‌کند و با راه اندازی این پروژه، جمع آوری، پردازش اطلاعات و دسترسی به شاخص های تصمیم گیری در سطوح مختلف مدیریتی امکان پذیر شد.

رستمی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با توسعه این سامانه شاهد بهره‌وری بالای آمار و صرف انرژی کمتر در اجرای پروژه‌ها باشیم گفت: با تولید داده‌ها و آمارهای ثبتی استاندارد، باکیفیت، برخط و یکپارچه‌سازی آن‌ها، گام‌های اساسی در راستای سیاست شفاف سازی، اجرای مدیریت بهینه و هوشمند بنگاه‌های اقتصادی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی و منطقی برداشته خواهد شد.

شایسته ذکر است هوش تجاری فرایندی مکانیزه برای تحلیل داده ها، ارايه اطلاعات کارآمد و تصمیم ساز برای سازمان هاست.

در این راستا از هوش تجاری برای پیاده سازی و منسجم کردن سیستم اطلاعاتی و گزارش گیری با هدف کنترل هزینه ها، بهبود و حفظ کیفیت خدمات، تخصیص متناسب منابع انسانی به بخش های مختلف، افزایش درآمدزایی، مدیریت هزینه در بنگاه‌های اقتصادی استفاده می‌شود که شستا توانست با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و با استفاده توان داخلی واحد فناوری خود به این مهم دست یابد

انتهای پیام

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد