سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / هتل و رستوران با تقاضای خرید 70میلیارد تومانی همراه شدند

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / هتل و رستوران با تقاضای خرید 70میلیارد تومانی همراه شدند

خالص سفارشات فروش سهام به 120میلیارد تومان می‌رسد. «هتل و رستوران» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به 5.7درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 10 و 15دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 310میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 430میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 120میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سمگا»، «چم_پیلن» و «شفن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی 60میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «وشمال» و «وسخوز» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 235میلیارد تومان (76درصد کل) و 10صف فروش برتر 235میلیارد تومان (55درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 9 نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به 5.7درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«هثل و رستوران» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 70میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 60میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش 75میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد