پیام تسلیت مدیرعامل بیمه سینا در پی حادثه تروریستی آستان شاهچراغ

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه سینا در پی حادثه تروریستی آستان شاهچراغ

مدیرعامل بیمه سینا ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در آستان مقدس شاهچراغ (ع) شیراز، شهادت تعدادی از هموطنان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه سینا، عبداله سلطانی ثانی در پیامی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در آستان مقدس شاهچراغ (ع) شیراز، شهادت تعدادی از هموطنان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

عملیات تروریستی روز گذشته در آستان مقدس احمد بن موسی (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تاثر شد. این اقدام تروریستی ضمن اثبات جنایات گروه‌های تروریستی، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به اثبات رساند و طراحان و عاملان این حادثه تلخ و جانسوز، عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند.

این حوادث نه تنها مردم عزتمند و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند بلکه موجب می‌شود با وحدت هر چه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز گام بردارند.

مدیران و کارکنان بیمه سینا ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس، شهر شیراز و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسالت می‌نمایند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد