یادآوری اطلاعات عرضه اولیه جدید بورس تهران و آشنایی با آن

یادآوری اطلاعات عرضه اولیه جدید بورس تهران و آشنایی با آن

عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس، فردا (6 اسفندماه) در بورس تهران انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ براساس اعلام مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران، فردا (6 اسفندماه) تعداد یک میلیارد و چهارصد میلیون سهم معادل 7درصد از سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس به عنوان پانصد و هفتاد و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش استخراج کانه‌های فلزی گروه و طبقه استخراج کانه‌های فلزی آهنی در فهرست نرخ‌های بازار دوم و با نماد «اپال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر 400 سهم در دامنه قیمتی 1200 تا 1250تومان تعلق می‌گیرد.

تعداد یک میلیارد و 400میلیون سهم شرکت فرآورده‌های معدنی اپال کانی پارس در حالی چهارشنبه عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، یک میلیارد و 120میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 280میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی به ازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این عرضه اولیه در حالی صورت می‌گیرد که قرار بر عرضه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در روز 26 آذرماه بود. اما این عرضه اولیه به دلیل وضعیت نزولی بازار سهام به تعویق افتاد. «اپال» در حالی عرضه اولیه خواهد شد که حجم عرضه سهام، کم شده و کاهش قیمت سهم نیز متناسب با میزان افت شاخص نبوده است.

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد