قیمت مسکن در کرج / فردیس ارزان‌تر است یا گلشهر؟

قیمت مسکن در کرج / فردیس ارزان‌تر است یا گلشهر؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از قیمت خرید مسکن در کرج و حومه، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است. مناطق ارزان قیمت کرج کجاست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت خرید و فروش مسکن در استان البرز، لیستی از مناطق ارزان قیمت کرج برای خرید خانه به دست آمده است.

بر اساس گزارش کدام منطقه کرج برای خرید خانه ارزان‌تر است؟ تجارت‌نیوز، هر متر مربع خانه در کوی زنبق، مهرشهر و شهرک بنفشه در کانال 17 میلیون تومان ثبت شده است.

کوی مهر و مهرویلا در محدوده 22 میلیون تومان، فاز سه مهرشهر و عظیمیه با قیمت 26 میلیون تومان و جهان شهر با قیمت 27 میلیون تومان ثبت شده است.

در بین مناطق زیر فاز یک و فاز دو مهرشهر با قیمت 32 و 34 میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان از مناطق گران قیمت کرج برای خرید خانه هستند.

اما با توجه به قیمت‌ها و داده‌های موجود در جدول زیر، شهرک ابریشم و شهر جدید هشتگرد با متوسط قیمت 4٫8 میلیون تومان از ارزان‌ترین مناطق کرج و حومه برای خرید مسکن هستند.

هر متر مربع خانه ملارد 5٫3 میلیون تومان، کمال شهر 6٫7 میلیون تومان، مارلیک 7٫6 میلیون تومان و منطریه 8٫9 میلیون تومان ثبت شده که از دیگر مناطق ارزان استان البرز برای خرید مسکن هستند.

فردیس با هر متر آپارتمان 11٫2 میلیون تومان و گلشهر 12 میلیون تومان ثبت شده است.شهر جدید اندیشه با متوسط قیمت هر متر مسکن در 12٫2 میلیون تومان اعلام شد.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، فاز چهار مهرشهر با هر متر 16٫7 میلیون تومان و شهرک بنفشه با هر متر خانه 18 میلیون تومان از دیگر مناطق نرخ بالاتری برای خرید خانه دارند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق استان البرز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

مطالعه بیشتر: کدام منطقه کرج برای خرید خانه ارزان‌تر است؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد