روز خلوت برگزاری مجامع در 23 تیرماه

روز خلوت برگزاری مجامع در 23 تیرماه

بانک صادرات ایران، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، احیاء صنایع خراسان و آبسال تماما به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهند رفت و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ای در این تاریخ برگزار نخواهد شد.

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست و سومین روز از تیرماه سال 1401 به مجمع عمومی می‌روند شامل بانک صادرات ایران، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، احیاء صنایع خراسان و آبسال می‌شود.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد تماما به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهند رفت و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ای در این تاریخ برگزار نخواهد شد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

بانک صادرات

بانک صادرات در بیست و سوم تیرماه سال جاری به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز 11 صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"وبصادر" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان سود خالص خود را که طی این به دست آورده برابر با مبلغ 3 هزار و 406 میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم 194 ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با 41 هزار میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره حاصل شد نسبت به دوره مشابه 44 درصد افزایش پیدا کرد.

"وبصادر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد تقریبا نزدیک به 2 درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان

شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر 51 میلیارد تومان شناسایی کرد و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم 572 ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "زفجر" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با 313 میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته 65 درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "زفجر" ساعت 10 صبح روز 23 تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

احیاء صنایع خراسان

شرکت احیاء صنایع ایران در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارايه کرد برابر 11 میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم 546 ریال سود شناسایی کرد.

"واحصا" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر 15 میلیارد تومانی رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش‌یافته است.

"واحصا" در تاریخ 23 تیرماه سال 1401 مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت 9 برگزار می‌کند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "واحصا" در سال مالی گذشته برابر با 1،001 ریال سود در ازای هر سهم در نظر گرفته شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم 30 درصد پرداختی جهت سود نقدی به سهامداران خود داشت.

آبسال

شرکت آبسال در تاریخ 23 تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت 8 برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

شرکت آبسال در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه 1400 است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر 105 میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم 584 ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "لابسا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با 627 میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته 29 درصد افزایش پیدا کرد.

"لابسا" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد 21 درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

آخرین اخبار بورس و اقتصاد