گزارش 6ماهه «قلرست» با سود 689ریالی

گزارش 6ماهه «قلرست» با سود 689ریالی

شرکت قند لرستان برای هرسهم 689ریال سود محقق کرده که این مبلغ طی 6ماه پوشش داده شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت قند لرستان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 30دی1399، سود هر سهم را 689ریال و سود خالص را 275میلیارد ریال منتشر کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با رشد 61درصدی همراه شده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش، سود عملیاتی را 287میلیارد ریال و سود انباشته را 776میلیارد ریال اعلام کرد که به ترتیب رشد 62 و 17درصدی را تجربه کرده است.

"قلرست" در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که به دنبال انعقاد قرارداد با کشاورزان دارای زمین بزرگ و سیستم آبیاری مدرن و سرمایه گذاری به منظور افزایش ظرفیت تولید تا میزان 3هزار تن در 24 ساعت است. همچنین قصد بکارگیری و آموزش نیروهای تحصیل کرده و جوان و آموزش نیروهای موجود با هدف افزایش راندمان تولید را دارد.

در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره 6ماهه منتهی به 31تیر1400 دارد، اعلام کرد بهای تمام شده نسبت به سال قبل30درصد افزایش خواهد داشت.  علاوه بر این در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره می توان به استفاده از تسهیلات کوتاه مدت بانکی جهت خرید چغندر اشاره کرد.

سایر برنامه های با اهمیت شرکت

«قلرست» برای دوره 6ماهه منتهی به 31تیر1400 برنامه ریزی کرده که در جهت خرید ماشین آلات و به منظور افزایش ظرفیت مصرف چغندر تا 3هزار تن در شبانه روز در صورت تامین ارز مورد نیاز اقدام های لازم را انجام دهد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد