رکورد تولید محصول در کاغذسازی کاوه شکسته شد

رکورد تولید محصول در کاغذسازی کاوه شکسته شد

این شرکت با برنامه‌ریزی و نیز پشتکار و همت کارکنان متعهد و تلاشگر، توانست بیش از 2555 تن کاغذ بسته‌بندی را در آبان ماه سال جاری تولید نموده، رکورد جدیدی را در...

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با وجود شرایط دشوار تولید، ناشی از تحریم‌های ظالمانه، افزایش نرخ ارز و محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا، این شرکت با برنامه‌ریزی و نیز پشتکار و همت کارکنان متعهد و تلاشگر و علیرغم قدمت ماشین‌آلات خط تولید، توانست بیش از 2555 تن کاغذ بسته‌بندی را در آبان ماه سال جاری تولید نموده، رکورد جدیدی را در سال‌های اخیر ثبت نماید.

دستیابی به این رکورد در شرکت بورسی کاغذسازی کاوه که از سال 1397 تا کنون بی‌سابقه بوده در شرایطی حاصل شده است که از تولید 2786 تنی سال 97، مقدار 960 تن (معادل 34%) به کاغذ قهوه‌ای و 1826 تن (معادل 66%) به کاغذ فلوتینگ و تست‌لاینر تعلق داشت. این در حالی است که از تولید 2555 تنی امسال، مقدار 371 تن (معادل 14%) متعلق به کاغذ قهوه‌ای و 2184 تن (معادل 86%) متعلق به کاغذ فلوتینگ و تست‌لاینر است. نکته حايز اهمیت این است که ارزش افزوده کاغذهای فلوتینگ و تست لاینر به مراتب از کاغذ قهوه ای بیشتر بوده، فرایند تولید آنها نیز زمان بیشتری را طلب می‌نماید.

شایان ذکر است که مقدار تولید سال جاری در مقایسه با آبان ماه سال 1399 با افزایشی بالغ بر 337 تن از رشد 15 درصدی نیز برخوردار بوده است

شرکت کاغذسازی کاوه تولیدکننده کاغذ در سه نوع قهوه ای (لاینر)، فلوتینگ و تست لاینر است که در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است که کاغذسازی کاوه از شرکت های تحت پوشش هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بازار بورس کشور فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد