نگاهی به عملکرد ماهانه پتروشیمی پردیس / تولید و فروش «شپدیس» در اردیبهشت ماه کاهش یافت

نگاهی به عملکرد ماهانه پتروشیمی پردیس / تولید و فروش «شپدیس» در اردیبهشت ماه کاهش یافت

در اردیبهشت ماه سال 1400، پتروشیمی پردیس با فروش 273هزار و 105تن از محصولات خود، درآمدی هزار و 468میلیارد تومانی کسب کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ماه حدود 273هزار و 105تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته 12درصد و نسبت به اردیبهشت ماه 99، 27درصد کاهش یافته است. از بین محصولات پتروشیمی پردیس، مقدار فروش اوره صنعتی صادراتی این شرکت در فروردین ماه به حدود 158هزار تن رسید و 58درصد از فروش پتروشیمی پردیس را به خود اختصاص داد.

 با این مقدار از فروش، پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ماه هزار و 468میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به فروردین 17درصد کاهش یافته اما نسبت به اردیبهشت ماه همان سال رشدی 61درصدی را ثبت کرده است.

«شپدیس» در اردیبهشت ماه، بیش از 457هزار تن محصولات پتروشیمی تولید کرد که این مقدار نسبت به فروردین، هفت درصد کاهش و نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته یک درصد افزایش پیدا کرده است. اوره صنعتی پتروشیمی پردیس با حدود 277هزار تن، بیشترین سهم تولید را از آن خود کرد.

نرخ‌های فروش محصولات پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ماه تغییراتی را ثبت کردند. نرخ فروش آمونیاک با افزایش 23درصدی به سه میلیون و 609تومان رسید. در طرف دیگر نرخ فروش اوره صنعتی صادراتی با 12درصد کاهش به 6میلیون و 56تومان به ازای هر تن رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد