خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن

خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن

گزارش عملکرد نمادهای لوتوس، کسرام، وغدیر و دعبید در سامانه کدال منتشر شد. داروسازی عبیدی فروش خوبی را در بهمن ماه ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در سامانه کدال عملکرد ماهانه از شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، پارس سرام، سرمایه گذاری غدیر و داروسازی دکتر عبیدی منتشر شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از نماد لوتوس، فروش ماه بهمن نسبت به درآمد شناساسی شده تا پایان دوره مالی منتهی به 30 دی، 77 میلیارد تومان افزایش داشته است. این نماد به مجموع درآمد یک هزار و 850 میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه رسید.

شرکت پارس سرام (نماد کسرام) از ابتدای سال مالی تا تاریخ 30 بهمن 99 مبلغ 20 میلیارد تومان جمع مبلغ فروش را تجربه کرده است. کسرام در دوره یک ماهه بهمن نسبت به پایان دی ماه 4 میلیارد افزایش مبلغ فروش داشت.

جمع سرمایه گذاری نماد وغدیر در بهمن ماه به مبلغ 10 هزار و 300 میلیارد تومان رسید. که از یکم بهمن 8/5 میلیارد فروش داشته است.

داروسازی دکتر عبیدی از ابتدای سال مالی تا تاریخ 30 دی ماه 123 میلیارد تومان مبلغ فروش داشته است. دعبید در دوره یک ماهه بهمن ماه مبلغ فروش 150 میلیارد را ثبت کرد که در این شرایط بازار عملکرد خوبی را پشت سر گذاشته است و به مجموع فروش 274 میلیارد تومان از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن رسید.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد