ماسه 30 درصد گران شد / جزيیاتی از افشای اطلاعات 2 نماد بورسی

ماسه 30 درصد گران شد / جزيیاتی از افشای اطلاعات 2 نماد بورسی

یکی از شرکت‌های بورسی از افزایش قیمت ماسه خبر داده است. پیش از این افزایش قیمت سیمان نیز خبرساز شده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، سال جدید شروع نشده، افزایش قیمت‌ها آغاز شده است. امروز یک روزنامه (فرهیختگان) لیستی از افزایش قیمت‌ها منتشر کرده و نوشته است در 20 روز نخست امسال آب و برق هفت درصد، مرغ 19 درصد، حبوبات 25 درصد، حمل و نقل شهری و بین شهری 25 درصد، دخانیات 30 درصد، سیمان 35 درصد، انواع میوه 35 درصد، قند 40 درصد و شکر 50 درصد گران شده است.

با شروع گرانی‌ها در سال جدید یک شرکت بورسی نیز خبر داده که ماسه هم گران شده است.

امروز شرکت تامین ماسه ریخته‌گری از تغییر در نرخ محصولات این شرکت خبر داده و اعلام کرده است: نرخ قبلی محصولات این شرکت 376 تومان و نرخ جدید 489 تومان است. هرچند این شرکت در عنوان افشای اطلاعات خود به افزایش قیمت بیش از 10 درصدی اشاره کرده اما محاسبه نرخ جدید و قبلی حاکی از رشد 30 درصدی در این قیمت است.

اما به جز این نماد بورسی، یک نماد دیگر نیز امروز افشای اطلاعات داشته است. شرکت فولاد افزا سپاهان در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب از تمدید قرارداد این شرکت با مجتمع فولاد مبارکه خبر داده است. شرکت فولاد افزا سپاهان با نماد معاملاتی «فافزا» در افشا اطلاعات با اهمیت خود در کدال از تمدید قرارداد این شرکت با مجتمع فولاد مبارکه درباره تولید دولومیت تا تیر 1400 خبر داد. تاریخ این رویداد 18 اسفند 1399 بوه است.

با افشا اطلاعات با اهمیت دو شرکت بورسی، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز با نماد معاملاتی «ثمسکن» نیز از پذیرش و درج شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در بازار دوم فرابورس خبر داد.

آخرین اخبار بازار سهام را از صفحه بورس دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد