گرمای بی سابقه در اکثر نقاط کشور/ 40 درصد مشترکان مشمول پاداش‌های مدیریت مصرف شدند

گرمای بی سابقه در اکثر نقاط کشور/ 40 درصد مشترکان مشمول پاداش‌های مدیریت مصرف شدند

ایلنا: معاون هماهنگی توزیع توانیر تاکید کرد: بسیاری از مناطق کشور همانند سایر نقاط جهان با گرمای شدیدی روبه‌رو هستند و امروز نیز روز گرمی پشت سرگذاشته شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا پیرپیران با بیان اینکه امروز به دلیل گرمای هوا، نیاز مصرف برق به 68 هزار و 500 مگاوات رسید که نسبت به روزهای گذشته افزایش نشان می‌دهد، گفت: در شرایط کنونی همراهی مردم می‌تواند در گذر از این روزهای گرم و تامین برق پایدار بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال نگاه وزارت نیرو برطرح‌های مشوق‌محور بود و جلب همراهی مردم استوار بود، اظهار داشت: از میان 28 میلیون و500 هزار قبض صادر شده، حدود 40 درصد از مشترکان (11 میلیون و 500 هزار مشترک) مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر از مردم خواست تا با حفظ این روند و تداوم همراهی با صنعت برق، کارکنان این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند.

پیرپیران ادامه داد: در حال حاضر بیش از 37 میلیون مشترک از خدمات برق استفاده می‌کنند که اگر هرکدام از این مشترکان تنها دو لامپ 10 وات LED را خاموش کنند، در عمل یک درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد