بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (1آذر)/ بازگشت 70میلیارد تومان پول حقیقی به چرخه معاملات

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (1آذر)/ بازگشت 70میلیارد تومان پول حقیقی به چرخه معاملات

افراد حقیقی امروز 70میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام بانک ملت بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 70میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و 990میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 78درصد یعنی سه هزار و 100میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وبملت»، «شفن» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «خبهمن»، «فسبزوار» و «شبندر» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک ملت معادل 45میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی گروه بهمن با برتری 21میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 61نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 67نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 330میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 240میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد