بیشترین ارزش معاملات سهام(16شهریور) / افت ارزش کل معاملات با چاشنی سقوط 41درصدی هپکو

بیشترین ارزش معاملات سهام(16شهریور) / افت ارزش کل معاملات با چاشنی سقوط 41درصدی هپکو

امروز معامله‌گرها 335میلیارد تومان سهام نفت سپاهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و 7.3درصد از کل سهام صنایع...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هشت هزار و 565میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شسپا»، «برکت»، «صبا»، «شبندر» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 335میلیارد تومان سهام نفت سپاهان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش 330میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری صبا تامین نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو (تپکو) با افت 41.2درصدی و سهام بیمه حافظ با افت 24درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که 790میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 760میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 7.3درصد از کل سهام صنایع فولاد آلیاژی یزد (فولای) معامله شد، 10نماد برتر سهم 21درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 10سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 61نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد