نگاهی به پرتفوی سرمایه گذاری سیمان تامین در اردیبهشت ماه / سیتا سرمایه گذاری جدیدی ثبت نکرد

نگاهی به پرتفوی سرمایه گذاری سیمان تامین در اردیبهشت ماه / سیتا سرمایه گذاری جدیدی ثبت نکرد

ارزش بازاری شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دومین ماه سال 1400، به حدود هشت هزار و 797میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت در این ماه سرمایه‌گذاری جدیدی به ثبت نرسا...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در اردیبهشت ماه سال 1400، ارزش بازاری شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با حدود دو هزار و 644میلیارد تومان کاهش به حدود هشت هزار و 797میلیارد تومان رسید. کاهش هزار و 130میلیارد تومانی ارزش شرکت سیمان فارس و خوزستان (از گروه سیمان، آهک و گچ)، بیشترین تاثیر را بر این افت داشت. همچنین سیمان صوفیان با 567میلیارد تومان افت و سیمان ساوه با کاهش 309میلیارد تومانی ارزش بازار، در رده‌های بعد قرار گرفتند.

گفتنی است «سیتا» در دومین ماه از سال جدید، سرمایه‌گذاری جدیدی به ثبت نرساند. در پایان اردیبهشت ماه، مالکیت این نماد در صنعت سیمان، آهک و گچ، حدود 72درصد رقم خورد. به این ترتیب همچنان این صنعت بیشترین سهم از پرتفوی این نماد را به خود اختصاص داده است. 

گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات با 11.3درصد و گروه فعالیت مهندسی، تجزیه، تحلیل و آزمایش فنی با حدود 6.3درصد در رتبه‌های بعدی مالکیت شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین قرار دارند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد